Value Media przejmuje od Maxusa obsługę mediową TVP

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii zlecanych przez Telewizję Polską. Będzie dla niej pracować przez rok i w tym czasie obsłuży budżet wyceniony na 9,8 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej rozpoczął się na początku grudnia ub.r. Oferty w nim złożyły trzy domy mediowe: Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Value Media (Group One) i Maxus. Ten ostatni bronił obsługi TVP.

Value Media wyceniło swoją ofertę na nieco ponad 9,8 mln zł brutto, Carat Polska - na ponad 9,77 mln zł brutto i Maxus na nieco ponad 9,52 mln zł brutto.

Roczny budżet mediowy Telewizji Polskiej wynosi 7,991 mln zł netto (ponad 9,8 mln zł brutto). Z tego 760 tys. zł netto zostanie rozliczone w barterze, a pozostałe 6,836 mln zł netto - w gotówce. Roczne wynagrodzenie wybranego domu mediowego ma wynosić 395 tys. zł netto.

Value Media zajmie się m.in. tworzeniem strategii mediowych oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zlecanych przez TVP. Będą one obejmować radio, prasę, outdoor, kina, internet, działania niestandardowe oraz anteny Telewizji Polskiej.

W ramach rozliczeń barterowych Telewizja Polska będzie emitować na swoich antenach kampanie zlecane przez Value Media, a będące działaniami jego klientów bądź innych mediów. W przypadku tych rozliczeń stosowana będzie sprzedaż cennikowa, przy 55 proc. rabacie cen podanych w cenniku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol